Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Wanita Mengandung Maut Makan Lemang Berperisa Ular Tedung

Sunday, August 11, 2013 ·




Wanita mengandung maut makan lemang berperisa ular tedung - Satu kejadian yang cukup menyayat hati bagi admin apabila seorang wanita yang mengandung anak pertama maut serta-merta akibat memakan lemang ketupat berperisa bangkai ular tedung.




MAK aiii betul ke ni??? seram NAK makan lemang - sumber





1 Puteri amani :

Unknown said...
August 11, 2013 at 11:03 PM  

Dah ada kenyataan dari pihak polis dan hospital, kisah ini tidak benar. Cukuplah jangan disebarkan cerita bohong ni. Menganyaia peniaga lemang saja. Yang ular tu ada yang kata ular kapak, dan ada yang kata ular tedung. Nampak sangat pembohong. Hari baik, bulan baik jangan la reka cerita macam ni.

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit