Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Mayat Wanita Di Bunuh Dan Di Rogol Kejam Dalam Bilik Bedah

Wednesday, September 4, 2013 ·

Sungguh kejam perbuatan yang dilakukan dan sudah semestinya orang yang lakukan ini lebih kejam dari binatang.Binatang pun sayangkan anaknya.tak boleh di fikir dek akal bagaimana seksanya orang yang dibunuh dan dirogol itu menderita dan kesakitan.











Sudut Pandangan Puteri :: Bagi mereka di luar sana sekiranya ingin buat kejahatan,tolong ingat! Azab ALLAH lagi pedih dan keras!! Dunia ini hanya sementara tapi akhirat itu kekal dan selama lamanya.Jika hidup di dunia ini pun dah rasa susah dan payah,janganlah nak pilih susah dan derita selama lamanya di akhirat.



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit