Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Lelaki Punyai Jantung Di Perut Sejak Lahir

Wednesday, September 4, 2013 ·

Seorang lelaki yang berusia 24 tahun yang selama hayatnya terpaksa hidup dengan jantungnya terletak di bahagian perut, akan menjalani pembedahan bagi membetulkan semula keadaan berkenaan.

Keadaan yang dialami oleh Huang Rongming yang berasal dari Henan itu menyebabkan jantungnya kelihatan terbonjol. Ia juga menyebabkan Huang mengalami masalah untuk bernafas setiap kali dia berjalan.

Penyakit tersebut hanya berlaku kepada lima bayi daripada sejuta kelahiran dan kebanyakan pesakit akan meninggal dunia sebaik dilahirkan.




Ulasan Puteri :: Semestinya kita yang punyai kesihatan yang baik dan dikurniakan dengan anggota badan yang cukup sempurna seharusnya bersyukur dan menjaga kesihatan dengan sebaiknya.Yang paling penting jangan pernah menghina orang lain yang hidup serba kekurangan dan kesusahan.Mereka juga insan seperti kita dimana setiap kelahiran itu tiada siapa yang mahukan kesulitan dan kepayahan.




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit