Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Tawaran Bekerja Di Rumah

Thursday, January 28, 2010 ·

Tawaran ini terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan hanya dari rumah.

Tawaran ini diberikan kepada anda yang berminat untuk menjadi pengedar produk kami iaitu produk fokus minda.Dengan menjadi agen produk fokus minda anda mampu menjana pendapatan sampingan hanya perlu kerja dari rumah sahaja.Modal minima yang diperlukan hanya RM475 dan anda boleh menjana pendapatan sehingga RM350 seminggu.

Keterangan Produk
Otak juga memerlukan makanan,neutrian atau zat zat yang didapati dari makanan harian kita.Pemakanan ini mempengaruhi fungsi otak dan juga kecergasan otak seseorang.Zat makanan seperti protien,lemak,glukos,garam galian serta vitamin penting terhadap perkembangan dan kecergasan otak manusia.


Fokus minda bertindak mengaktifkan serta merangsang otak para pengguna.Diperkaya dengan vitamin C,E,mineral,glukos,magnesium,kalsium dan potassium yang membantu kecergasan dan kecerdasan dan daya fikir.Produk ini dibacakan dengan ayat yasin,ayat kursi serta doa doa penerang hati bagi menambahkan lagi keberkesanannya.


keberkesanan dari mengambil vitamin tambahan ini ialah
1) meningkatkan IQ para pelajar,kanak kanak dan orang dewasa.
2) mengekalkan kecergasan dan kecerdasan
3) mengaktifkan tindakan balas neuron
4) menambah keyakinan diri
5) menambah minat serta tumpuan pada pelajaran dan pekerjaan

ANDA AKAN RASAI PERUBAHAN DALAM MASA SEBULAN.
**Mengandungi 120 biji tablet.
**Jaminan wang dikembalikan sekiranya selepas penggunaan tiada perubahan.

Sekiranya anda berminat atau ingin mengetahui lebih lanjut boleh hubungi En suhaizat ditalian 017 7722044 atau email ke iezats[at]yahoo.com



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit