Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Anak Haiwan Menyerupai Manusia

Friday, July 12, 2013 ·


BAGI sesetengah orang, kelahiran anak haiwan yang memiliki sifat fizikal seperti manusia mungkin dianggap sebagai akibat kesilapan genetik. Namun, ramai antara mereka yang berfikiran tradisional menganggapnya sebagai satu keajaiban.




Cerita mengenai kelahiran seekor anak kerbau yang menyerupai bayi manusia pernah dilaporkan berlaku di sebuah wilayah di Thailand apabila ia kelihatan seolah-olah seorang bayi yang mempunyai ekor.
Penduduk kampung tersebut percaya bahawa kelahiran itu akan memberi tuah kepada seluruh penduduk biarpun ia terus mati sejurus dilahirkan.
Secara fizikalnya anak kerbau berwarna hitam itu memiliki bentuk yang pelik. Ia boleh berbaring secara terlentang dan memiliki kepala yang persis manusia. Kuku kaki dan tangannya pula seperti seekor kerbau biasa.
Bangkai anak kerbau yang diletakkan di dalam sebuah bangsal itu menjadi tempat penduduk melakukan pemujaan terhadapnya.
Bagaimanapun maklumat sahih mengenai kejadian itu tidak dipastikan kerana tiada maklumat yang didedahkan selain daripada gambar yang disebarkan di internet. Kelahiran aneh tersebut didakwa berlaku pada tahun 2007.
Pada 22 Januari lalu pula penduduk di sebuah bandar di Sokoto, Nigeria terkejut apabila seekor biri-biri melahirkan anak yang menyerupai manusia yang hodoh di sebuah hospital veterinar.
Kebanyakan penduduk mendakwa kejadian itu mungkin terjadi akibat ilmu hitam. Sesetengahnya pula percaya bahawa seseorang telah melakukan persetubuhan dengan ibu biri-biri tersebut.
“Kejadian itu sangat luar biasa. Melihat seekor biri-biri melahirkan anak yang separuh manusia dan separuh biri-biri adalah sesuatu yang misteri dan ia menunjukkan betapa teruknya sikap manusia.




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit