Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Hidangan Anak Ayam Goreng Di Filipina

Saturday, July 27, 2013 ·

Hidangan Anak Ayam Goreng Di Filipina (7 GAMBAR)


Hidangan Anak Ayam Goreng Di Filipina (7 GAMBAR) | Anda peminat ayam goreng?jika soalan ini ditanya,ini adalah soalan yang biasa,sedangkan upin ipin pun peminat setia peha ayam goreng.Tetapi tahukah anda,di negara Filipina penduduknya lebih memilih hidangan anak ayam goreng sebagai salah satu makanan kegemaran mereka.

Fakta Ringkas:

1. Merupakan salah satu makanan popular yang dijual di sebuah pasar di Manila, Filipina

2. Ayam-ayam yang digunakan merupakan anak-anak ayam jantan yang direject dari industri penternakan ayam di sana. Ini kerana hanya ayam betina yang diperlukan untuk menghasilkan telur

3. Anak-anak ayam jantan ini dibunuh sejak dari hari pertama mereka menetas lagi.

4. Untuk tidak merugikan, ia kemudiannya dijual pula ke pasar-pasar utama di Manila

5. Cara penyediaan anak ayam goreng ini amat mudah. Hanya paruh dan usus yang dibuang sebelum ianya digoreng dengan mentega. Tulang-temulang ayam ini tidak dibuang kerana masih lembut dan enak dimakan sekaligus bersama isi ayam.







sumber


0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit