Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Video Rekaan Untuk Jatuhkan Ustaz Azhar Idrus?

Tuesday, July 30, 2013 ·


Banyak video-video yang sengaja direka untuk menjauhkan anak² muda dari Agama demi kepentingan politik. Inilah hakikatnya yang berlaku pada zaman sekarang ni.  

Mari kita sama-sama menonton dan menilai video ini, adakah video ini direka untuk menjatuhkan Ustaz Azhar Idrus? Atau sekadar memberi teguran?

 
 Dan ini ialah video asal Ustaz Azhar Idrus


Terpulanglah bagaimana anda menilai video ini, tetapi yang pastinya, kita sepatutnya bersatu demi memperjuangkan Agama Islam ini bersama-sama. Wallahu a’lam.




2 Puteri amani :

Unknown said...
July 31, 2013 at 3:21 PM  

Pandangan dan kepercayaan saya bahwa Ustaz yg menjadi contoh yg baik adalah bukan yg menyumpah2 atau menghina sesiapa sahaja apatah lagi sesama muslimin muslimah..Ustaz yg baik dan patut dicontohi adalah yg menasihati dgn perkataan yg elok didengar..tapi walau mcmanapun ambil yg baik buang lah yg buruk..kita sesama Islam hendaklah bersatu tanpa mengira warna kulit, bangsa atau politik..wasalam..

Unknown said...
October 4, 2013 at 8:29 AM  

orang yang mengatakan ustaz azhar ni y sebenarnye anjing n kalau hang ni b,agama islam n rasa da baik sgt spatutnya xmengutuk sesame umat.lain la orang bkn islam y edit video ni,dowg mmg nk hancurkan islam..

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit