Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

40 Ekor Ular Sawa Di Temui Dalam Bilik Hotel

Sunday, August 18, 2013 ·

MONTREAL - KANADA. Polis menemui 40 ekor ular sawa di sebuah bilik hotel sekali gus merungkai punca kematian dua kanak-kanak seminggu lalu di Quebec, Kanada.

Polis dalam satu kenyataan melaporkan, reptilia itu ditemui dalam tong penyimpanan plastik di sebuah bilik hotel di Brantford, Ontario.

“Bilik itu sebelum ini didiami oleh dua individu yang didakwa pemilik ular yang membunuh dua kanak-kanak minggu lalu di sebuah kawasan kejiranan,” katanya kepada AFP.

Menurut kenyataan itu, kertas pertuduhan terhadap pasangan itu akan dibuka atas dakwaan melanggar undang-undang pemilikan haiwan terlarang.

Ular sepanjang antara 30 sentimeter hingga 1.4 meter itu diserahkan kepada Persatuan Perlindungan Haiwan Kanada untuk pemantauan,” katanya.

Minggu lalu, Nuh Barther, 5, dan Connor, 6,  maut di bandar timur Campbellton, New Brunswick selepas dipercayai dibelit ular sawa Afrika yang terlepas dari kurungan dipercayai milik pasangan tersebut.

Sinar Harian



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit