Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Disumpah Kerana Kentut Kearah Dukun

Tuesday, August 6, 2013 ·

Perut seorang anak lelaki berusia 12 tahun di Ghana membengkak seperti belon setelah disumpah oleh seorang dukun wanita yang secara tak sengaja ia kentut.


Charles Roji, 12, menceritakan pengalaman anehnya itu sebagai berikut kepada para pendengar Nhyira FM:
"Suatu hari ketika saya sedang bermain bola dan berhasil menjaringkan gol, Saya merasa sangat bahagia hingga saya buang angin, tepat ketika seorang wanita berada di situ. Wanita itu, yang berbicara dengan bahasa Gonja, sangat marah ketika teman saya mulai mengejek saya kerana telah mengentutinya."
Kejadian ini terjadi pada setahun yang lalu. Dan beberapa bulan setelahnya, perut Charles mulai membengkak seperti wanita hamil.
Charles sudah berkonsultasi dengan berbagai ahli spiritual yang dianjurkan oleh keluarganya, tapi anehnya, mereka semua meminta Charles untuk menemui wanita itu dan meminta maaf.
 sumber



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit