Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Doktor Tidur Bersama Mayat Selama 7 Tahun

Monday, August 5, 2013 ·


Dr. Carl Tanzler

Pada tahun 1931, Maria Elena Milagro de Hoyos, 22 tahun, seorang pendatang muda daripada negara Cuba telah meninggal dunia keran menghidapi penyakit batuk kering.

Maria Elena Milagro de Hoyos
Seorang pakar radiologi daripada Jerman yang pernah berkerja di Hospital Florida, Dr. Carl Tanzler yang merawat pesakit tersebut telah tertarik dengan kejelitaan wanita tersebut. Oleh kerana tersangat menyukai wanita tersebut setelah dua tahun kematian wanita itu Dr. Carl Tanzer telah mengeluarkan mayat wanita tersebut dari kubur dan membawa balik mayat wanita itu.

Dr. Carl dan mayat wanita pujaannya.
 

Untuk memastikan mayat wanita tersebut sentiasa didalam keadaan cantik dan menarik Dr biol ini telah menggunakan lilin dan plaster untuk memperbaiki tubuh mayat tersebut dan menukarkan mata mayat tersebut dengan mata kaca dan memakaikan mayat tersebut dengan pakaian dan menyemburnya dengan minyak wangi dan meniduri mayat tersebut.




Dr. Carl Tanzler telah ditangkap setelah hampir tujuh tahun dia menyimpan mayat tersebut tetapi pihak berkuasa terpaksa mengugurkan kes tersebut kerana undang-undang pada masa itu tidak membolehkannya didakwa. Dr. Carl Tanzler telah berpindah ke Pasco County dan meninggal dunia pada tahun 1952.



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit