Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Gadis Berbogel Dan Masuk Ke Dalam Perut Kuda

Monday, August 19, 2013 ·

Gadis Berbogel Dan Masuk Ke Dalam Perut Kuda | Terlalu banyak perkara yang pelik dan di luar kebiasaan berlaku ke atas sikap manusia.Kadang kadang tak terfikir dek akal perkara itu sanggup di lakukan.Tak pasti samada untuk menarik publisiti atau pun sekadar hobi gila.

Siapa yang sanggup masuk ke dalam perut kuda dalam keadaan bogel.Entah apa rasanya berada dalam perut kuda,tanpa pakaian pulak tu.Inilah kegilaan gadia berusia 21 tahun yang sanggup buat kerja gila nie.

Jangan keliru. Pastinya kuda itu telah mati dan menjadi bangkai setelah ditembak di kepala setelah didapati kesihatan kuda itu semakin buruk.


Setelah itu Jasha Lottin mempunyai idea yang gila. Beliau bertekad berposing dengan cara yang tidak pernah dilakukan orang lain. Beliau berbogel lalu masuk ke dalam kuda yang telah dikosongkan perutnya lalu diambil gambar oleh boyfriendnya yang tak bogel.



Mengikutnya ia berbuat demikian kerana ingin merasai kehangatan  apa rasanya   dikudakan  berada di dalam kuda.




sumber


0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit