Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Gempar! Lelaki Bodoh Iklan Di Internet Supaya Isterinya Di Rogol

Wednesday, July 31, 2013 ·

Gempar!! Lelaki Bodoh Iklan Di Internet Supaya Isterinya Di Rogol | Macam-macam dunia sekarang. Caca marba sungguh dibuatnya. Seorang lelaki menggunakan kemudahan iklan di Internet menawarkan isterinya untuk dirogol lelaki lain di rumah mereka di Kannapolis, kata polis North Carolina.


Sumber polis berkata, lelaki berusia 25 tahun itu berdepan tuduhan rogol kelas pertama dan tuduhan lain.


Katanya, cubaan itu dikesan apabila isteri tertuduh menghubungi talian kecemasan 911 pada awal Ahad dan mengaku ada lelaki berpisau merogolnya.

“Mangsa dirogol dalam bilik tidurnya dan disaksikan tertuduh,” katanya.

Menurut sumber, turut ada di rumah adalah dua anak mereka, tetapi kejadian itu tidak disedari mereka.

Melalui iklan berkenaan, tertuduh menawarkan lelaki datang ke rumahnya dan berasmara dengan isterinya menggunakan ‘taktik menakutkan’.

Aksi itu juga perlu dilakukan tanpa pengetahuan wanita terbabit.

Identiti lelaki yang merogol mangsa belum dipastikan dan polis juga menyiasat kemungkinan dia diupah melakukannya. – Agensi




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit