Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Misteri! Melihat Kelibat Bunian Semasa Pikat Ayam

Monday, August 19, 2013 ·

Video - Misteri! Melihat Kelibat Bunian Semasa Pikat Ayam | Benarkah Bunian itu wujud atau pun hanya sekadar rekaan cerita semata mata.Yang menjadi misteri ia dilihat diwaktu siang hari.Umum mengetahui bahawa dunia ini memang wujud diduduki oleh makhluk halus yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar kecuali mereka yang mempunyai kelebihan dan ilmu yang tersendiri.


Melihat video ini anda dapat menilai sejauh mana kebenarannya...

Satu rakaman video sewaktu ingin mendenak/memikat ayam hutan terakam penampakan orang berjubah putih melalui di belakang di dalam rimbunan pokok-pokok di kawasan tersebut. Mengikut pada tajuk video tersebut kejadian ini dirakamkan di Padang Serai.
Korang saksikan video penampakan orang bunian di bawah ini
sumber


0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit