Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Selama 15 Tahun Suami Lacur Isteri Sendiri

Tuesday, August 20, 2013 ·

Selama 15 Tahun Suami Lacur Isteri Sendiri | Gelaran apa yang patut diberikan kepada suami yang sanggup lacurkan isteri sendiri demi mendapatkan wang segera dengan cara yang mudah.Tidak dapat bayangkan betapa perit dan pedih hati isteri sehingga diperlakukan seperti binatang dan tidak ada peri kemanusiaan langsung.

Sepatutnya suami adalah tempat isteri mengadu dan berlindung tetapi berlainan pula dengan kisah sedih pasangan ini.Selama 15 tahun menghambakan diri sebagai pelacur demi tuntutan suami sendiri.
Gambar Hiasan - Sumber Google Image


Kuala Lumpur : Suami syaitan. Itu gelaran yang sesuai buat seorang lelaki berusia 38 tahun yang sanggup melacurkan isterinya sejak 15 tahun lalu hanya kerana malas bekerja.Lebih mengejutkan lelaki berkenaan turut melacurkan tiga rakan isterinya yang menyewa di rumahnya sejak setahun lalu dan mereka akan dibelasah jika enggan patuh kepada arahannya itu.

Kegiatan lelaki terbabit terbongkar selepas mangsa tampil membuat laporan polis di Balai Polis Dang Wangi Jumaat lalu dan kini polis dalam usaha menjejakinya.Mangsa yang mahu dikenali sebagai Sonia, 34, berkata dia yang berkahwin atas dasar cinta dengan suaminya 20 tahun lalu tidak menyangka akan dipaksa menjual diri semata- mata untuk menanggung perbelanjaan harian mereka berdua.

“Pada mulanya, suami saya masih bekerja sebagai buruh am namun selepas lima tahun berkahwin, suami berhenti dan selepas menganggur beberapa bulan, suami menyatakan ada peluang kerja di sebuah hotel di kawasan Masjid India.“Saya menyangka akan bekerja sebagai pekerja am di hotel itu, malangnya selepas tiba di hotel saya dipaksa melayan seorang lelaki dan suami saya menjadi pengawal di luar bilik hotel kerana takut saya melarikan diri,” katanya.

Menurutnya, dia cuba melarikan diri daripada suaminya beberapa kali sejak 15 tahun lalu namun gagal kerana sering dikawal rapi lelaki berkenaan.“Selepas memperoleh pendapatan lumayan dengan menjual saya, suami menjadi malas untuk bekerja dan kehidupan kami berdua hanya bergantung pada ‘pelanggan’ saya.

“Setiap hari, suami akan menghantar saya ke hotel di kawasan Masjid India atas permintaan pelanggan, mengawal di luar bilik ketika saya melayan lelaki lain dan kemudian merampas wang yang dibayar pelanggan,” katanya ketika ditemui Harian Metro, di sini, semalam.

Sonia berkata, dia juga dilarang untuk mengandung oleh suami itu dan akibat tertekan dengan cara hidup bergelumang dosa sejak 15 tahun lalu, dia nekad melarikan diri ketika suaminya sedang tidur.

Sumber myMetro



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Google+ Followers

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.