Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Tertarik! Perlancaran Proton Suprima S Model Baru 2013

Monday, August 19, 2013 ·

Tertarik! Perlancaran Proton Suprima S Model Baru 2013 | Teka teki yang selama ini di tunggu oleh rakyat Malaysia akhirnya terjawab setelah perlancaran model terbaru dari Proton iaitu Proton Suprima yang di lancarkan pada 17 ogos 2013.Terlalu banyak komen da pesepsi daripada orang ramai samada yang berbentuk memuji mahupun mengkritik.
Apa pun saya ucapkan tahniah dan masih lagi berbangga dengan Proton kerana ianya salah satu kebangaan rakyat Malaysia dan Produk Malaysia.
Harga dan Spesifikasi Proton Suprima S model baru 2013. Model kereta terkini dari proton telah dilancarkan kepada umum pada 17 ogos 2013 yang bertempat di Pusat Pameran Dan Konvensyen Matrade Kuala Lumpur. Orang ramai kini boleh mendapatkan Suprima S dengan harga serendah RM77K sehingga RM80K. Proton suprima S ini dipamerkan dengan lima variasi warna iaitu, Atlantic Blue, Fire Red, Genetic Silver, Solid White dan Tranquilty Black. Selain itu, Proton turut memperkenalkan dua jenisvariasi model terbaru mereka iaitu Executive dan Premium mengikut bajet pengguna.
Harga Proton Suprima S
  •     Proton Suprima S 1.6 Executive (metallic) RM76,688
  •     Proton Suprima S 1.6 Executive (solid) RM76,338
  •     Proton Suprima S 1.6 Premium (metallic) RM79,988
  •     Proton Suprima S 1.6 Premium (solid) RM79,638
Gambar Proton Suprima S
sumber - Melvister


0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit