Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Tahukah Anda Tidur Boleh Cantikkan Kulit

Saturday, September 21, 2013 ·



Golongan wanita sememangnya menitikberatkan tentang kecantikkan kulit terutamanya kulit wajah. Namun tahukah anda bahawa tidur malam yang secukupnya mampu membuatkan anda kelihatan cantik?

Ini kerana ketika anda tidur, segala organ di dalam badan mula bekerja contohnya seperti menyah toksik yang tidak di perlukan di dalam badan seperti di dalam hati, hempedu, paru-paru dan sebagainya.

Oleh itu, di sini kami ingin berkongsi dengan anda beberapa langkah untuk mendapatkan tidur yang selesa;

- Sebelum anda tidur, minum segelas susu segar yang telah dicampurkan dengan beberapa titis madu.


- Pastikan sebelum tidur perut anda tidak terlalu lapar atau tidak terlalu kenyang.

- Gunakan cadar dan sarung bantal yang bersih agar anda berasa lebih selesa.

- Jangan tidur dalam keadaan terang kerana ia sedikit sebanyak menganggu tidur anda. Jadi biasakan diri anda tidur dalam keadaan malap atau gelap.

- Mandi sebelum tidur kerana ia boleh membantu anda untuk tidur dengan lebih lena.

Diharap dengan beberapa tips ini dapat membantu anda mendapat tidur yang cukup sekaligus dapat mencantikkan kulit anda. Selamat mencuba!




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit