Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Mati Badan Berkecai Kerana Mencabar Tuhan

Tuesday, October 29, 2013 ·

Berita Gempar!! Sep 18 Wed 11:31pm



Ini suatu kisah benar~ (kejadian di tmpt saya- johor. Tmpt & nama2 terlibat x perlulah ditulis di sini...)

Penangan mencabar Allah !!!
Sepasang couple, dinasihatkan oleh keluarga & kawan2 agar jangan suka buat maksiat... Semua nasihat hanya dibalas dengan kata2 perli oleh mereka berdua..

Nak dijadikan cerita semalam.. Terluncur kata2 dari mereka berdua, "Kalau Tuhan berani , meh kita jumpa. Tengok sapa lagi kuat ! " Sambil ketawa Kedua2nya bergerak...

Kira2 jam 11.30 mlm Isnin (tanggal 16 sept 2013), mereka berdua menaiki motosikal memecut laju di highway tepi kampong kami. Tiba2 berdentum kuat bunyi accident. Rupa2nya kedua mereka, pasangan couple itu didapati terpelosok ke bawah lori 16 tayar.

Menurut saksi, mereka cuba memotong lori tapi ada kereta bergerak perlahan di depan, lalu terbabas ke lori semula, tak dapat dielak lagi..

Apa yang terjadi kepada mereka.?
Kedua2nya digelek hancur oleh lori yang sarat dengan muatannya itu....
Menurut saksi , tidak ada satu bahagian dari badan kedua2 couple ini yang TIDAK hancur. Yang dapat dicam hanya 4 batang tulang (kaki) yang dagingnya telah tiada langsung, bagai dikikis habis...

Bomba yang mengutip mayat2 itu hanya dapat mengutip sisa2 itu dengan penyodok sahaja. Oleh kerana mayat2, mati berasingan, maka dapat lah diasingkan jugak daging dan tulang diantara keduanya..

Di hospital, kedua2 mayat dimandikan dalam tapis, bagai membasuh daging cincang (daging tetel?), tiada jalan lain.!!

Mayat itu kemudian dikafankan bagai mengulung 'kueh popia' & dikerandakan. Kepada keluarga masing2 dipesan supaya jangan dibuka lagi keranda itu..

Maka siang tadi(17 sept 2013), telah ditanam hamba2 Allah yang sombong itu... Hamba2 yang begitu berani mencabar Allah !

Apakah nasib mereka malam ini wahai kawan2 ku !!..?

*Wahai saudara2 ku, wahai hamba2 Allah, ambillah pelajaran & pengajaran dari kejadian ini...(!) Na u zubbillah! Inilah balasanNYA ... CASH di dunia lagi..




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit