Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Gambar Ramaja Bertindak Bodoh Akibat Frust Menongggeng Bercinta

Monday, December 16, 2013 ·




Sedih , pilu , bengang pun ada mengenang kan nasib anak-anak remaja zaman sekarang , mengapa lah anak-anak zaman sekarang mudah sangat menjadi hamba cinta.

Sanggup membuat tindakan bukan-bukan di sebabkan frust bercinta , yang paling sedih sanggup melukakan dan menyakitkan diri sendiri.

Mengikut gambar yang admin dapat dari laman sosial yang selalu jadi mangsa adalah anak gadis , yang mudah cenderung untuk membuat tindakan yang bukan-bukan.

Semoga mereka sedar kehidupan mereka masih panjang jadi tak perlu lah nak frust bagai , dalam usia seperti mereka sepatutnya mereka fokus pada pelajaran bukan nya cinta.

Jadi pada anak-anak remaja sedarlah , jangan lah membuat sesuatu perkara yang boleh memusnahkan kehidupan diri sendiri. - Sumber




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit