Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Nooraida terpaksa Dedah Lurah Dada,Nak Cepat !!

Tuesday, December 17, 2013 ·


Aksi Sexy Nooraida Abdul Talib mendedahkan lurah dada kepada seluruh rakyat Malaysia di sidang media bersama suami menimbulkan Kontroversi. Kenapa Nooraida Tayang Dada di Sidang Media. Rupa-rupa Nooraida terpaksa Dedah Lurah Dada. Gambar Tak Senonoh Wanita Skandal Adi Putra mula tersebar di Internet dan Akhbar. Seperti diramal, Aksi Ketitikan Nooraida dihentam dan dikutuk teruk oleh wanita-wanita di luar sana. Nampaknya kaum lelaki lebih bersikap penyayang jika berdepan dengan Wanita yang Ketetekan ini. Lelaki lebih berminat membuat hipotesis saiz, meramal warna dan akhirnya mengeluh Seni itu Indah.




Kenapa Nooraida Tayang Dada di Sidang Media

Nooraida Menjawab Isu Tayang Lurah Dada kepada Rakyat Malaysia. Setelah dihentam dan dikutuk, Isteri comel kepada Hj Amiruddin bin Othman, akhirnya membela dirinya. Berikut kenyataan ringkas Kenapa Nooraida Tayang Dada di Sidang Media.




Berhenti Mengutuk Nooraida

Rupa-rupa Nooraida terpaksa Dedah Lurah Dada kerana Butang baju tercabut. Hahaha! Berhenti lah mengutuk, Melihat pada kenyataan bela diri pasti rakyat Malaysia boleh anggarkan IQ pemiliknya. Berhenti Mengutuk Nooraida. Kepada lelaki di luar sana, walaupun kenyataan Nooraida tidak menjawab persoalan anda, sabar dan usah termenung begitu. Mungkin di Sidang Media kedua Nooraida, mungkin lebih dari butang akan tercabut.




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit