Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Wikipedia Google S.E.O,Tips yang anda Harus menitik beratkan

Tuesday, October 13, 2009 ·


Kita semua tahu bahawa Google adalah Raja SERPs (Search Engine Results Pages) dan bahawa kita harus berfokus pada optimis enjin carian Google ketika cuba untuk menentukan kedudukan. Heck, dengan 80% perkongsian persaing anda boleh yakin bahawa di mana kita harus fokus.

Ada banyak hal yang perlu anda pertimbangkan ketika kita membuat halaman dan posting anda menulis untuk kepentingan kerana bukan sahaja anda menulis untuk enjin carian anda juga menulis untuk pelanggan. Jadi, mari kita lihat beberapa hal sederhana yang boleh anda lakukan untuk memberikan listing Google anda dorongan dan membantu pelanggan anda boleh menemui anda.

Format teks yg betul


Google cuba untuk meniru pembaca manusia dengan bots. Mereka ingin menentukan apakah halaman anda menawarkan nilai dan dengan demikian mereka mempunyai 187 metrik yang berbeza mereka mengukur.

Dengan demikian semakin ramah manusia anda adalah lebih baik. Misalnya, orang tidak membaca teks aliran lama dan bagaimana rencana diformatkan juga penting.

Manusia pembaca seperti klip daripada info and proper heading (H1 dan H2 tag) membantu memandu mata dan enjin carian untuk perkaitan teks yang anda posting.

Banyak penulis lupa SEO dan denda menyeimbangkan tindakan yang boleh membuat perbezaan antara banyak lalu lintas dan laman stagnan.

Ingat, semakin banyak orang untuk pergi ke laman anda, semakin banyak orang yang akan membeli produk anda. Semakin banyak orang untuk pergi ke laman anda, semakin banyak wang yang akan anda dapatkan daripada pengiklan anda. Kuncinya adalah membuat orang ke laman anda, dan jika anda mempunyai pemandu pemandu wisata seperti Google di belakang anda, anda berada di kerusi driver membuat orang ke laman anda.

Panjang kandungan adalah penting juga. Teks anda harus berada di antara 400-600 patah perkataan atau lebih dan kandungan harus memikat dan menarik.

Kajian Smart Keyword


Senarai halaman google berdasarkan kata kunci dan frasa yang umum digunakan. Dengan demikian anda harus melakukan seperti kata kunci sebelum menulis. Anda bahkan boleh menggunakan kata kunci Google sendiri alat untuk melihat apa yang persaingan yang anda miliki dan memastikan bahawa apa yang setiap frasa yang anda targetkan akan benar-benar mencari.

Salah satu poin yang sangat penting agar tidak mengulangi kata kunci dalam beberapa kata teks yang berulang-ulang.

Sekali lagi, itu semua tentang keseimbangan dan beberapa ahli SEO lupa bahawa orang-orang yang membaca ini juga, bukan hanya sebuah mesin pencari bot. Setelah Google mendapatkan pengunjung anda untuk mengklik pada hasil carian, mereka harus seperti membaca apa yang telah anda buat dan itu harus masuk akal.

Meletakkan kata kunci dalam judul halaman, judul dan teks adalah penting dan setiap istilah berkaitan juga tapi pastikan anda fokuskan untuk kata kunci yang diinginkan.

Kemampatan link

Untuk menguatkan pengoptimuman enjin carian Google, anda juga perlu untuk cawangan keluar. Semakin banyak kata kunci yang berkaitan perniagaan, semakin mereka akan muncul.

Link bangunan merupakan elemen penting dari SEO untuk Google dan juga Bing dan Yahoo. Link yang lebih relevan muncul untuk perniagaan anda semakin baik kesempatan anda untuk menemukan ini. Jika kata kunci utama anda ditemui dalam link tersebut maka semakin besar kemungkinan anda boleh ditemui oleh pelanggan anda.

Ada banyak cara anda boleh membina link dan kami meliputi beberapa teknik . Namun, jika anda membuat beberapa Web 2.0 dan mulai menyambung mereka semuanya (Linkwheeling) maka anda dapat secara mudah membantu perniagaan anda mendapatkan pendedahan yang berharga yang diperlukan.

Namun, semakin banyak anda meletakkan link, dan semakin banyak kali mereka mencari , semakin banyak kesempatan mereka menjumpai dari hasil google.kata Kunci untuk pengoptimuman enjin carian Google adalah membolehkan mereka menjumpai apa yang ada di web yang sesuai dengan permintaan pelanggan, satu-satunya cara yang terbaik untuk menemui syarikat anda dan produk anda.





0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit