Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Myportal Adalah Produk Portal D.I.Y

Tuesday, October 13, 2009 ·


Myportal adalah sebuah aplikasi perniagaan yang merangkumi laman portal, imej, gambar, video, dan alatan digital lain yang dimuatkan ke dalam 'Web Server' dan dapat diakses melalui Internet.

Dengan memberi tumpuan sepenuhnya kepada teknologi yang terbaik, MyPortal adalah satu-satunya sistem yang direkabentuk bagi membolehkan anda membina laman web dengan ciri-ciri portal dengan cukup mudah dan fleksi.


Dengan menggunakan konsep 'Do-IT-Yourself' (DIY), MyPortal membolehkan anda mengawal dan mengubahsuai keseluruhan kandungan laman web anda tanpa memerlukan khidmat Pakar Web.


Tahukah anda bahawa dengan Portal Whizz segala masalah untuk mengemaskini dan penyelenggaraan laman web dan portal dapat diselesaikan dengan mudah. Ini telah diperakui sendiri oleh lebih 1000 pengguna Portal Whizz di Malaysia.

Walaupun berkonsepkan DIY atau bina sendiri, pihak Edorey telah menyediakan pakej mempelajari teknik-teknik membina laman web dan portal untuk semua pengguna Portal Whizz. Berbekalkan modul-modul terpilih Portal Whizz, pengguna akan dapat mempelajari teknik membina laman web bercirikan portal mereka dalam masa satu hari sahaja dengan memasuki Whizz Workshop. Setiap pelajar akan dibekalkan dengan buku manual khas Portal Whizz dan diketuai oleh tenaga pengajar terpilih dan terlatih.

Sistem Portal Whizz telah digunapakai oleh rangkaian Kolej Komuniti di Malaysia selama lebih 2 tahun. Usahasama dengan Kolej Komuniti Malaysia telah dimeterai bagi membolehkan pengguna Portal Whizz seluruh Malaysia boleh menjalani sesi Whizz Workshop di makmal komputer kolej. Pendaftaran boleh dibuat menerusi Pejabat Sekretariat A.T.E.B.P. di Cheras, Kuala Lumpur.

Peserta Whizz Workshop akan dikenakan bayaran sebanyak RM 300 sahaja termasuk kos makan dan makmal komputer secara individu. Peserta akan diajar dari mula bagaimana hendak membina laman web bercirikan portal mereka sehingga siap melalui proses memasukkan data, imej, kandungan serta pengaktifan akaun emel . Walaupun para peserta bukan terdiri dari pakar IT atau mahir IT, para peserta dijamin mampu membina laman web bercirikan portal mereka mengikut citarasa peserta sendiri.

Jika berminat untuk mencuba anda boleh daftar disini.Hanya RM50 setahun





0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit