Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

PENGIKLANAN DENGAN BANNER

Tuesday, October 13, 2009 ·


Banner amat penting untuk pengiklanan dan ia adalah salah satu cara pengiklanan yang berkesan selain daripada iklan tulisan. Iklan banner ini juga boleh dipamerkan di blog, forum, website dan mana-mana iklan yang memerlukan banner.

Kalau anda nak tahu, banner juga dapat menarik perhatian ramai.. Kerana banner yang beranimasi ini dapat menarik minat orang ramai untuk tahu lebih lanjut mengenai banner yang dibuat

Pengiklanan merupakan salah satu cara mempromosikan laman web bagi tujuan mendapatkan trafik atau pun pelawat, sama ada untuk tujuan menambahkan bilangan pelawat atau tujuan menukarkan pelawat tersebut kepada menjadi seorang pembeli.

Terdapat dua faktor utama yang perlu diketahui di dalam melakukan pengiklanan banner iaitu:

1) Design banner itu sendiri
2) Tempat mengiklan banner

Boleh dikatakan ramai usahawan internet yang mengabaikan kedua-dua aspek utama ini terutamanya aspek kedua. Selain itu, satu perkara yang dapat membezakan antara usahawan internet yang serius dan usahawan internet yang tidak serius ialah Design Banner itu sendiri..

Secara keseluruhan kesimpulan tentang e-book panduan banner yg dikeluarkan oleh saudara syahmi ialah ianya amat sesuai untuk semua golongan tak kira sama ada anda seorang yg pro atau newbie.Apa yg menarik minat saya utk membuat review tentang produk ini ialah dengan harga yg minima yg anda keluarkan,anda telah menjimatkan masa anda untuk belajar membuat banner dan belajar photoshop.Disamping itu juga anda boleh menggunakan kepakaran yg anda perolehi dari e-book tersebut untuk menambah pendapatan anda sebagai mengambil upah untuk membuat banner.Dengan nilai yg anda keluarkan saya memberi jaminan anda akan tersenyum dengan hasil yg bakal anda ciptakan dan anda boleh menggandakan semula modal yg anda telah keluarkan.Walau bagaimana pun pilihan ditangan anda.Bijaklah menggunakan wang anda dan memilih produk yg berkualiti serta membantu anda berjimat dari segi masa dan Wang.

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk tersebut sila klik disini...Panduan banner

Photobucket

0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit