Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Google tawar laman web percuma

Saturday, December 19, 2009 ·

Gergasi enjin carian dunia, Google Inc. menawarkan pakej rangsangan perniagaan khas untuk perusahaan kecil dan sederhana (PKS) tempatan dalam meluaskan tawaran produk serta perkhidmatan dalam pasaran yang lebih luas.

Menurut Ketua Dalam Talian Asia Tenggara Google, Charif El-Ansari, pakej yang ditawarkan pada harga RM200 itu melibatkan pembinaan laman web syarikat oleh Universiti Multimedia Malaysia (MMU) dan Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR) melalui kempen pemasaran dalam talian.

“Pakej ini bertujuan membantu PKS untuk terus mengembangkan perniagaan secara kos efektif.

“Ia juga diharap dapat menghubungkan para peniaga tempatan dengan kira-kira 15 juta pengguna Internet di Malaysia dan lebih satu bilion pengguna Internet di pelbagai bahagian di dunia,” katanya pada sidang media pelancaran pakej tersebut di sini semalam.

Tawaran yang berakhir sehingga 31 Januari 2010 itu merupakan kerjasama Google dengan Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI), MMU serta UTAR. -Kosmo


p/s : Sudahkah anda menjana duit dengan menyertai program jual atau beli textlink..Jika belum daftar percuma sekarang dan mulakan langkah pertama anda.




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit