Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Percaya Diri Sendiri

Thursday, December 17, 2009 ·

Kenapa sejak dua tiga menjak nie aku dah rasa malas nak update blog,malah nak on9 pun dah tak de mood.Apa kerana aku kecewa dengan sikap orang yang tidak bertanggung jawab atau aku kecewa dengan kawan kawan yang tak mempunyai perasaan di mana hanya memikirkan kepentingan diri sendiri sehingga sanggup menganiaya kawannya.

Ahhh peduli dengan dia orang,selama nie pun kalau aku susah memang tak de pun yang kisah..malah kalau dia orang ada pun lagi menyusahkan aku.hahaha....beginilah kehidupan yang penuh dengan pelbagai persoalan dan kepincangan.Tak adanya yang sempurna dan yang pastinya setiap hari hanya melewati apa jua cerita baru untuk memenuhkan masa yang ada.

Tapi bukan pu3 nak mengeluh atau nak bercerita pasal kerenah kawan sebenarnya,cuma hari nie tergerak nak berkongsi 'Percaya Diri Sendiri'.Pastinya ramai diluar sana yang mempunyai berbagai jenis cerita dan pengalaman dengan kepercayaan diri sendiri.Pernahkah anda memikirkan dengan lebih terperinci dan mendalam tentang kepercayaan itu?..Kadangkala manusia akan hilang kepercayaan diri sendiri apabila terlalu banyak pengalaman dan halangan yang tidak boleh di terima akal mahu pun perasaan.Tapi jika kita tidak percayakan diri sendiri..bagaimana pula kita ingin mempercayai diri orang lain.Keadaan ini akan bertambah menjadi lebih sukar lagi.

Bagi diri pu3 ..pu3 dah mengariskan dan meletakkan 1 + 6 kepercayaan yang sememangnya perlu pu3 laksanakan dan wajib bg pu3.Kau orang pun sama kan..kalau tak sama tak tahulah pu3 nak komen apa.jadi sama2lah kita fikir2kan dan renung2kan.Jom layan video nie...



p/s : Bagi mereka yang tidak mempercayai diri sendiri atau kurang keyakinan pada diri sendiri,dapatkan lah semula kepercayaan itu semula sebelum terlambat.



1 Puteri amani :

Anonymous said...
December 17, 2009 at 8:57 PM  

follow faezblogger,byk menampilkan pelbagai tip dan trik blogger

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit