Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

AMARAN! Jika anda mengambil gambar dengan telefon bimbit anda

Tuesday, August 13, 2013 ·


"Amaran" Jika anda, anak-anak anda atau SESIAPA sahaja mengambil gambar daripada telefon bimbit-WAJIB TONTON VIDEO INI!

Ini adalah benar-benar membimbangkan - sila ambil masa untuk menonton. Pada akhirnya mereka akan memberitahu anda bagaimana untuk menetapkan telefon anda supaya anda tidak menghadapi risiko ini!

SILA KONGSIKAN INFO INI KEPADA ORANG ANDA SUKA MENGAMBIL GAMBAR DENGAN TELEFON BIMBIT MEREKA ATAU SMART PHONE DAN MEREKA SELALU ONLINE.

Saya mahu semua orang di antara kamu untuk menonton ini dan kemudian pastikan untuk berkongsi dengan semua keluarga dan rakan-rakan.

Ia MEMANG info penting, semua perkara yang anda posting di telefon bimbit anda boleh bahayakan UNTUK ANDA!

Terlalu banyak teknologi di luar sana,berhati-hati ...........

SILA AMBIL MASA UNTUK TONTON VIDEO INI, DAN MENGAMBIL LANGKAH YANG DISYORKAN.

Jika anda mempunyai anak atau cucu anda PERLU untuk menonton ini. Saya tidak mempunyai idea ini boleh berlaku daripada mengambil gambar pada blackberry atau telefon bimbit yang lain. Ia sangat sangat menakutkan.




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit