Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Hot! Gambar Artis Malaysia Dengan Minuman HARAM

Saturday, August 3, 2013 ·

Artis adalah ikon kepada peminatnya,so sekiranya dah jadi ikon tu perlu jaga batas susila dan kelakuan agar sentiasa menjadi contoh yang baik.Ianya bukan untuk manusia tetapi sebagai hamba Allah ia perlu Takut agar tidak tergolong diantara hamba yang di murkai olehnya.

Semoga hidayah dan jalan yang benar akan di beri kepada mereka yang telah melalui jalan yang sesat dan menyesatkan.Tiada yang indahnya di dunia sementara nie,semuanya hanyalah hayalan sementara dan tidak akan kekal untuk selamanya.



Ashraf Sinclair
Linda Jasmin dan Que Haidar

Bunga Citra Lestari
Cico Harahap

Rizal


Linda Jasmin dan Que Haidar

Man Bai

Camelia

Azza Elite sebelum bertudung

Qi Qushairy

Betty Benafe, Zizie Ezette,, dan Zahida Rafik

Tiz Zaqyah


0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit