Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Laris! Minyak Wangi “Berperisa” Kencing Budak Sekolah Perempuan

Wednesday, August 7, 2013 ·


Minyak wangi sememangnya sudah menjadi gaya hidup dalam kebanyakkan orang.
Bahkan, terdapat sesetengah daripada mereka yang mahukan satu versi bauan yang lain daripada yang lain.
Oleh itu, bagi memastikan hal itu tercapai, pengeluar produk alat mainan orang dewasa yang berpengkalan di Akibahara, Tokyo iaitu Tamatoys telah mengeluarkan produk minyak wangi yang mempunyai bauan budak sekolah.
Produk yang dikenali sebagai “Schoolgirl Urine Scent” dan “Schoolgirl Armpit Scent” itu dibuat hampir mirip dengan dengan aroma air kencing dan bau ketiak gadis pelajar sekolah.
Produk ini dikatakan mendapat sambutan yang hangat bagi penduduk di sana.
kencing 2

kencing 3

sumber


0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit