Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Manusia Mengandungkan 20 Anak Tikus Tanpa Sedar

Thursday, August 1, 2013 ·

cantik la pulak pad ni :)

Cerita ni sebenarnya dalam bahasa CINA dan telah di translate ke dalam bahasa melayu. HATI-HATI bila pakaiTUALA WANITA. check dulu expired date... Kualiti.. dan paling PENTING kebersihannya. takut2 ada pulak telur binatang kat atas tuala wanita tu. 

Seorang pelajar cina berusia 17 tahun (tak tau la dari negara mana) telah mengalami muntah2 seperti orang mengandung. Beliau merupakan seorang kanak2 miskin dan bapanya pula seorang penjual TUALA WANITA.disebabkan banyak tuala wanita yang expired, si bapa telah mengagihkan tuala wanita itu untuk dipakai oleh anak dan isterinya. Al-maklumla kehidupanya yg miskin dan kalau buang tu rasanya satu pembaziran kot pada keluarga mangsa tadi. so anak2 dan bini dia pon pakaila TUALA WANITA tu. selepas beberapa bulan si anak mengalami muntah, loya tekak mcm orang2 mengandung tu. Dengan segera si bapa membawa anak ke hospital untuk diperiksa apa penyakit anaknya. dan doktor memberi jawapan yang mengejutkan bahawa si anak telah MENGANDUNG. maka hairanlah si anak..dia menafikan bahawa dia mengandung kerana dia tidak mempunyai teman lelaki, masih bersekolah dan tidak pernah melakukan hubungan seks.

Scan punya scan, doktor memberitahu bahawa terdapat 20 EKOR ANAK TIKUS yang dikandungkan oleh pelajar terbabit... MUNGKIN KETIKA PERIOD TELUR2 TIKUS TELAH DISENYAWAKAN DAN MASUK KE DALAM OVARI PELAJAR tersebut. doktor terpaksa membuat pembedahan ke atas pelajar tersebut kerana di dapati anak2 tikus terbabit telah tumbuh gigi dan dikhuatiri akan memakan kesemua organ dalaman pelajar tersebut. pelajar terbabit kini disahkan tidak boleh mengandung lagi kerana mereka telah mencuci keseluruhan dalaman pelajar tersebut kerana dikhutiri dijangkiti virus tikus yg kotor itu.
 yewww!! tetibe rasa ada rerama dalam perot bile tgk pic ni :(


Sumber


2 Puteri amani :

Unknown said...
August 13, 2013 at 11:23 PM  

tak logik pom.. manusia melahirkan ank tikus... kromosom manusia dgn kromosom haiwan berbeza.. kromosom haiwan berlainan jenis pom berbeza.. Allah menciptakn sebaik2 kejadian..

awgpang said...
December 21, 2013 at 8:41 PM  

memang tak masuk akal..memang betul..crita dongeng.

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit