Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Murid 14 Tahun Cuba Merogol Cikgu

Wednesday, August 21, 2013 ·

Murid 14 Tahun Cuba Merogol Cikgu | Dahsyat betul zaman moden nie.Dah tak ada perkara yang pelik dan mustahil yang tak boleh berlaku.Apa la nak jadi dengan murid tu agaknya,agaknya kurang didikan dari ibubapa dia atau terlebih advance agaknya sehingga cikgu sendiri pun dia nak sebat.

Cerita nie berlaku di london.Oleh kerana ianya sesuatu yang baik untuk di jadikan sempadan walau pun bukan berlaku di negara sendiri,jadi saya kongsikan untuk pembaca.

Seorang murid laki-laki berusia 14 tahun dijatuhkan hukuman penjara, setelah ia membrikade (mengurung) gurunya di dalam sebuah ruangan, dan menyerangnya secara seksual sambil tertawa terbahak-bahak.

Karena tak berhasil mendobrak pintu ruangan tersebut, seluruh staf lari ke ruangan komputer yang berada di sebalah ruangan tersebut, dan menarik guru yang tengah ketakutan dan tertekan itu.

Setelah ditangkap oleh pihak berwajib, bocah laki-laki diketahui juga meletakkan tangannya ke dalam rok gurunya, dan memaksa guru tersebut untuk melayaninya. Akhirnya, murid itu pun dijatui hukuman selama empat tahun.

Menurut pengakuan Karl Scholz selaku jaksa di pengadilan, murid laki-laki itu awalnya berhasil merangkul tubuh gurunya. Sewaktu guru itu dapat meloloskan diri dari pelukan muridnya, ia tak dapat langsung keluar karena pintu dalam keadaan terkunci, dan kuncinya itu disimpan di dalam celana bocah biadab itu.

Seperti dilansir Daily Mail, Rabu (14/8/2013), setelah kasus ini selesai, guru tersebut tidak mau untuk kembali bekerja, karena masih mengalami trauma yang mendalam, dan pastinya sangat tertekan.

Pembela di kejaksaan agung, Steven Edwards, mengatakan, bocah laki-laki tersebut mengalami masa kecil yang sulit dan suram, dan ia pun pernah menjadi korban pelecehan seksual dari orang terdekatnya.

Remaja itu juga bakal terancam pidana pelanggaran seksual dengan ancaman hukuman seumur hidup.

Sumber asal


0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Google+ Followers

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.