Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Bas Genting Jatuh Gaung

Thursday, August 22, 2013 ·

Bas Genting Jatuh Gaung | Sangat menyayat hati dan difahamkan ramai yang terbunuh.Angka mangsa terkorban melebihi 30 orang.Di harapkan semua keluarga mangsa yang terlibat bersabar dan tabah menghadapi segala kesulitan dan ujian ini.

Bas henti-henti yang berulang alik dari Genting Highlands ke Hentian Pekeliling di ibu negara merupakan bas yang terbabas dan terhumban ke dalam gaung di KM3, Lebuhraya Karak menghala ke Kuala Lumpur pada kira-kira pukul 2.45 petang tadi.
Memetik laporan laman Facebook Berita Harian, ketika ini anggota bomba terpaksa menggunakan tali untuk turun ke dalam gaung sedalam kira-kira 150 meter ke tempat bas itu terhumban.
Gambar kemalangan itu pada awalnya dimuatnaik oleh laman Facebook Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia kira-kira pukul 3.30 petang tadi.
Berapa ramai penumpang di dalam bas berkenaan masih belum dapat dipastikan dan juga apa nasib menimpa mereka masih belum dapat diketahui.
Berita selanjutnya akan menyusul sebentar nanti. – Mynewshub.my
BasTerbalik02
BasTerbalik03
BasTerbalik05



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit