Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Wanita Digigit Ular Dalam Wain?

Wednesday, September 18, 2013 ·


Tahun Ular membawa malang bagi seorang wanita, dari keluarga Liu, dalam Shuangcheng, Heilongjiang Province, rawatan di hospital selepas dia melompat pula oleh gigitan ular dari botol keperluan wain.Liu membeli ular hidup dan dipelihara dalam wain untuk mengubati penyakit sendi beliau. Tetapi ular itu masih tiga bulan selepas dia mengisi botol dengan alkohol hidup. 

Apabila Liu membuka botol lebih ketekunan, ular menyerang beliau, laporan Times Global.Ini bukan kali pertama yang berlaku di China, di mana wain ular dianggap sebagai ubat tradisional yang kuat. Pada tahun 2009, Hubei Province ditubuhkan bernama Zhang digigit selepas cuba untuk membuat minuman yang sama, dan meninggal dunia pada tahun 2001 seorang penduduk Guangxi Zhuang Autonomous Region, satu hari selepas digigit oleh ular "diawet" dalam wain.

Sudut Pandangan Puteri :: Pelik pelik jer cara orang sekarang berubat.Kuat juga ular tu yer,dah 3 bulan masih boleh hidup.Tak mabuk agaknya.



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit