Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

IBU RAKAM AKSI BERAHI DENGAN ANAK KANDUNG!

Thursday, October 31, 2013 ·


Seorang ibu yang merakam video seks yang sedang melakukan oral seks terhadap anak kandungnya setelah mereka bertemu kembali setelah 15 tahun berpisah. Ibu ini mengatakan bahawa hubungannya dengan anaknya bukanlah hubungan sedarah melainkan minat genetik. 

Mistie Rebecca Atkinson, 32, dijatuhi hukuman empat tahun lapan bulan penjara di mahkamah Napa County Superior Court, California, Amerika Syarikat (AS), Rabu minggu ini. Hal ini terjadi setelah Rebecca Atkinson ditemui bersama anaknya di sebuah bilik, motel Ukiah California sedang melakukan oral seks sambil dirakam di sebuah telefon bimbit. 

Pihak berwenag juga mnemukan foto telanjang Rebecca Atkinson yang di hantar ke anaknya setelah melakukan carian di facebook. Rebecca Atkinson telah 15 tahut tidak bertemu anaknya. Namun di mahkamah Rebecca Atkinson mengaku apa yang telah di lakukan bersama anaknya bukanlah hubungan sedarah melainkan minat genetik terhadap anaknya.

“Saya tak merasa harus dijatuhi hukuman kerana ada sesuatu yang disebut minat genetik dan ini adalah sebuah kekuatan yang luar biasa dan terjadi pada 50 peratus orang-orang yang baru bertemu dengan keluarga mereka setelah berpisah sekian lama,” tulisnya. 

Rebecca Atkinson dilaporkan tidak mempunyai hubungan dengan anaknya hingga tahun lalu ketika ia mula menghantarnya mesej yang tidak sesuai di laman sesawang sosial. Si anak yang tinggal dengan ayahnya ketika itu tahu jika Atkinson adalah ibunya. Atkinson tidak mempunyai hak mengasuh terhadap anaknya.



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit