Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Guru Wanita 6 Anak Bersama Lelaki Pakistan Buat Filem Lucah?

Saturday, December 21, 2013 ·

Pasangan terbabit mengaku tidak bersalah ketika dituduh di Mahkamah Majistret di Melaka.

Guru Penolong Kanan terbabit, Lizah Buang, 49 tahun, memohon wang ikat jaminan dikurangkan kerana suaminya sedang sakit dan dia menanggung perbelanjaan enam anak. Pasangannya, Usman Ali Liqat, 27 tahun dijamin RM10,000 dan perlu melaporkan diri di balai polis sekali sebulan sebelum dibicarakan pada 3 Januari 2014. 


[ Sumber : Sinar Harian ]

Usman sebelum itu merayu wang ikat jaminan dikurangkan kerana dia menanggung isteri dan anaknya di Pakistan.

Mereka didakwa merakamkan filem lucah di Pangsapuri Bukit Beruang Utama pada jam 8.30 pagi, Sabtu, 16 November lalu.


Pasangan terbabit dituduh mengikut Seksyen 5(1)(b) Akta Penapisan Filem 2002, Jika sabit kesalahan boleh didenda di antara RM10,000 dan RM50,000 atau dipenjara kurang 5 tahun atau keduanya.

Nampak perbezaan usia, 20 tahun bukan penghalang kepada perhubungan.

Laporan lengkap Utusan Malaysia, klik di sini.



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit