Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Menjana pandapatan dari Adsense.

Friday, July 24, 2009 ·

Hai..Salam bahagia,

Hari ini saya nak bercerita sedikit tentang menjana pendapatan dari program adsense.Siapa yang tak nak sertai program ni...Ada pelawat..ada klik...dapat duit..Mudahnya!!!!..Ye memang nampak mudah,tapi sebenarnya ianya tidaklah mudah seperti apa yang anda sangkakan.Yang nampak mudah adalah proses bagaimana cara mendapat duit.Saya join program ini dah 7 bulan...ye memang mendapat hasil yang lumayan dan kerja pun tak susah...Tapi apa yang disangkakan mudah itulah yang bertukar menjadi susah...nak tau kenapa?..Akaun saya kena banned dari google.

Sedih rasanya,duit yang diharap untuk membayar hutang2 yang tertunggak akhirnya tinggal kenangan je.Penat lelah selama ini hanya sia2 je...Betu tak?...Tapi itulah hakikat yang saya kena terima dan nilai yang saya perlu bayar atas apa yang saya usahakan...Kenapa pula?..

Antara sebabnya
  1. Kurangnya ilmu
  2. Tiada kajian yang terperinci
  3. Tidak membaca secara terperinci dan mengikuti TOS dari google
  4. Mengambil sikap mudah
Jadi apa yang saya nak kongsikan dengan anda semua ialah...apa pun yang kita hendak lakukan janganlah mengambil sikap mudah.Apa yang paling penting ialah penuhkan ILMU didada sebelum memulakan sesuatu perkara yang baru,yang tidak pernah kita ceburi.Insyaallah anda akan lebih bersedia dalam apa jua situasi yang anda lalui dan jangan mudah putus asa dengan kegagalan yang dilalui.Percayalah semakin banyak kegagalan yang kita hadapi semakin dekat kita dengan kejayaan.

0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit