Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Cari duit dengan Twitter sponsored Tweets

Friday, October 16, 2009 ·


Artikel kali ini saya ingin berkongsi dengan anda bagaimana untuk menambahkan lagi duit kocek anda dengan hanya menggunakan akaun twitter anda.cara ini sangat mudah dan tiada modal di perlukan.Apa yang penting anda hendaklah mempunyai akaun twitter.cara baru bagi pengguna Twitter untuk menambah pendapatan mereka. Jika anda mempunyai lebih dari 200 pengikut dalam akaun twitter, anda boleh menggunakan perkhidmatan yang disebut Sponsored Tweets untuk menghasilkan duit tambahan. Selepas anda sign up untuk akaun percuma anda ,anda akan ditambah ke senarai Tweets Sponsor. Bila pengiklan ingin menggunakan pengikut anda ,anda mengirimkan ayat yang ditulis oleh pengiklan, atau beberapa pengiklan membiarkan anda menulis iklan yang sesuai dengan selera anda sendiri. Apabila pengiklan ingin menggunakan khidmat akaun twitter anda,pengiklan akan menghantar email kepada anda untuk memberitahu tawaran tersebut.Anda juga mempunyai pilihan untuk tidak menghantar menolak tawaran yang diberikan oleh pengiklan sekiranya iklan tersebut tidak sesuai dengan kehendak anda atau apa alasan anda sekalipun. Yang terbaik adalah anda boleh menambahkan pendapatan sampingan dengan cara yang mudah. Anda akan dibayar pada kadar mimima dari usd1.00 untuk satu ayat yang digunakan. Semakin ramai pengikut yang ada dalam akaun twitter anda dan klik pada ayat promosi yang anda keluarkan melalui akaun twitter anda semakin banyak bayaran.yang anda akan perolehi .Anda juga boleh menggunakan Sponsored Tweets untuk mengiklan. sekiranya anda mempunyai produk untuk di iklankan. Ramai selebriti luar negara yang terkenal menggunakan akaun twitter mereka untuk mengiklankan apa jua produk yang di tawarkan dan mendapat bayaran yang mahal berbanding dengan bayaran royaliti mereka sebagai selebriti dengan menggunakan perkhidmatan ini. Tetapi sebelum ayat promosi yang hendak anda keluarkan melaui twitter akan di semak dahulu supaya tidak melanggar terma dan syarat yang ditetapkan oleh twitter.Dengan mendaftar sebagai ahli untuk mengiklan kan produk yang ditawarkan oleh anda tidak dikenakan sebarang bayaran dan anda akan dibayar setelah akaun anda mencapai minima usd50.00.

Sekiranya anda betul betul berminat untuk menambah pendapatan dan mendaftar sebagai ahli sponsored tweets,anda boleh daftarkan disini.Semoga apa yang saya kongsikan hari ini dapat membantu anda menambah pendapatan dengan cara yang mudah,percuma dan tiada modal yang dikeluarkan.Selamat menjadi ahli sponsored tweets

SponsoredTweets referral badge





0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit