Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Kuasa Viral FACEBOOK

Sunday, October 18, 2009 ·


Post kali ini saya hanya ingin berkongsi dengan anda semua bagaimana saudara Ridzuan Richie yang selalu menggunakan laman sosial Facebook mengambil peluang untuk menjana pendapatan melalui kuasa viral facebook yang tidak ramai pengguna facebook yang tahu.Mungkin diantara anda mengenalinya dan ada juga yang tak tahu malah namanya pun tak pernah dengar.Saudara Ridzuan ini ialah seorang usahawan internet yang telah mengeluarkan e-book Kuasa Viral Facebook.E-book ini menceritakan bagaimana Ridzuan menambah pendapatan melalui rangkaian sosial media menggunakan aplikasi Facebook untuk menjana pendapatnya setiap hari dengan cara yang mudah dan berkesan.Jom kita lihat antara isi kandungan e-book yang di tulis olehnya.


Salam Usahawan Internet Sekalian,

Mahukah anda mendapat trafik yang sentiasa bertambah hari demi hari tanpa kos yang berulang dan anda hanya perlu goyang kaki sahaja tanpa perlu memeningkan kepala anda untuk berfikir cara mendapatkan trafik?

Mulai hari ini, anda tidak perlu lagi bersusah-payah untuk mendapatkan trafik setiap hari untuk blog dan web jualan anda. Saya faham bagaimana rasanya apabila kita cuba berusaha untuk mendapatkan trafik yang stabil untuk blog dan web jualan kita yang masih baru lagi bertapak di dunia internet yang terlalu luas ini!!

Saban hari, semakin lama semakin ramai orang seperti anda yang berminat untuk menceburkan diri di dalam perniagaan internet. Peluang yang boleh diperolehi di dalam perniagaan internet ini memang besar. Tetapi anda perlu sedar, ianya tidak semudah yang disangkakan. Jika anda ingin membina kejayaan di internet dan menjadikan perniagaan internet sebagai sumber pendapatan utama anda, apa yang anda perlukan ialah trafik, trafik dan trafik!!!! Ya! Itu memang benar kerana TANPA TRAFIK ANDA MATI!!!


Rujukan : Facebook Company Timeline and Statistic


Wow!! Peningkatan pengguna Facebook setiap bulan dianggarkan seramai 25 JUTA ORANG dan sekarang ini jumlah pengguna Facebook pada masa kini ialah dianggarkan sudah melebihi 200 JUTA ORANG!!! Ini merupakan peluang yang sangat besar untuk para usahawan internet, lebih-lebih lagi kepada yang baru nak bermula dengan perniagaan internet. Bagi yang masih baru, anda tidak perlu risau lagi kerana saya akan membantu anda untuk mencari PEMBELI, PROSPEK dan PELANGGAN servis dan produk anda mahupun produk orang lain.


Bayangkanlah jika anda berjaya mendapat trafik daripada Facebook hanya sebanyak 0.1% sahaja, itu pun sudah berjumlah 200,000 ORANG!! Saya percaya anda boleh mendapat lebih daripada apa yang saya perkatakan. Setiap bulan pengguna Facebook meningkat! Trafik untuk anda juga meningkat! Sudah semestinya hasil pendapatan anda juga meningkat!!

Kesimpulanya disini bahawa saudara ridzuan berjaya mengambil peluang daripada laman sosial facebook untuk menambah duit kocek beliau dengan cara yang mudah dan murah.Sekiranya anda pengguna facebook dan boleh dikatakan tak boleh tidur sebelum main facebook,gunakanlah platform ini untuk menambahkan pendapatan anda.Sekiranya anda berminat boleh dapatkan disini







0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit