Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

Gempar! Pelajar 12 Tahun Di Rogol 8 Orang Rakan Sekolah

Saturday, September 28, 2013 ·

Terkejut membaca cerita mengenai kes rogol budak perempuan yang baru berumur 12 tahun telah dirogol dengan kejam oleh 8 orang kawan yang dikenali mangsa di sekolah dan tempat tinggalnya. Kes perkosa sebegini semakin menakutkan kerana melibatkan jumlah suspek yang cukup banyak, semuanya masih dibawah umur sudah berani bertindak mencabul dan meraba mangsa, malah memasukkan kemaluan zakar ke dalam faraj mangsa tanpa rela oleh 8 orang budak sekolah ini.
Apa hendak jadi ya? Berikut merupakan cerita dan fakta kes yang terlibat. Diharap pembaca menjadi ia sebagai pengajaran untuk rujukan anda pada masa hadapan. Awasi tingkah-laku anak-anak anda yang semakin dahsyat dan diluar jangkaan! Kes rogol gadis bawah umur semakin menjadi-jadi!
Kes Rogol Gadis 12 Tahun Oleh 8 Rakan Sekolah
Kes Rogol Gadis 12 Tahun Oleh 8 Rakan Sekolah Isu Rogol Budak Perempuan Umur 12 Tahun Oleh 8 Kawan B/Sentosa
Rpt : 5580/13
sek : 376 Kk
Pengadu : Suryanis bt Prawito
kpt : 010212-14-0486 (12 Tahun 7 Bulan)
Almt : No 2A Jalan Rampaisari 3C Sg Buaya 48010 Rawang, Sel
Pekerjaaan : Darjah 6 Pelajar SK Sg Buaya
RINGKASAN KES PERKOSA BAWAH UMUR
-Pada 19/9/13 Jam L/Kurang 0900 Hrs Pengadu telah ponteng dari bersekolah dan pergi kerumah kawannya nama Elisa dijalan Rampaisari Sg Buaya dan lepak di situ sehingga selesai waktu persekolahan kemudian pengadu seorang diri telah merayau2 di kawasan Sg Buaya kerana takut untuk pulang ke rumah sehingga waktu malam dan pengadu telah tidur di surau Al Angsa Sg Buaya.
Pada Keesokkan harinya(Hari ini) 20/9/13 Jam L/Kurang 7.30 Pagi apabila pengadu bangun dari tidur dan keluar dari surau pengadu lihat 8 Orang Lelaki Melayu yg dikenalinya sedang berkumpul berdekatan kawasan surau tersebut,pengadu telah menghampiri mereka dan mereka telah mengajak pengadu pergi ke sebuah rumah kosong.
-Semasa berada di rumah kosong Adam(saspek) telah bertindak menutup Mata Pengadu dengan menggunakan baju T-Shirt. Haikal dan Hafis telah membuka baju Pengadu dan baringkan dilantai rumah kosong tersebut kemudian pengadu telah Dirogol/diraba Oleh 8 Lelaki Melayu yg dikenalinya.
SENARAI NAMA SASPEK DAN PERANAN DALAM KES ROGOL
1) Muhd Adam 14 thn (Menutup Mata pengadu/masukkan kemaluan dalam kemaluan pengadu)
2) Mohd Haikal 12 thn (baringkan mangsa/masukkan Kemaluan dalam kemaluan pengadu)
3) Norhafis Azuan 14 thn (baringkan mangsa/masukkan kemaluan dalam kemaluan pengadu)
4) Muhd Ashraf 12 thn (Raba mangsa)
5) Muhd Firdaus 14 thn (masukkan kemaluan dalam kemaluan pengadu)
6) Zariq Haikal 14 thn (masukkan kemaluan dalam kemaluan pengadu)
7) Norhafis Azuan 14 thn (masukkan kemaluan dalam kemaluan pengadu)
8) Syed Muhammad Hakim 14 thn(masukkan kemaluan dalam kemaluan pengadu)
TINDAKAN PDRM
1) Tahan 8 lelaki Melayu (Seperti nama pgakuan diatas) bawa balik ke balai Sentosa untuk siasatan awal dan Jalankan Tangkapan
2) Kesemua 8 OKT adalah bawah umur dan pg ni akan reman.
3) Mangsa tlh dhantar ke Hospital Selayang utk pmeriksaan doktor, dimana sahkan ada koyakan baru pd kmaluan mangsa & tahan wad.
4) Team Forensik diketuai oleh Insp Nawawi siasat tpt kejadian tlh menemui rambut/bulu kesan air & 1 baju.
4) Siasatan diteruskan.
Tk Tn. Cc T/Kjsj(SP)T/Kjsj(RO), PT D11, Kpd, T/Kpd. KES ROGOL GADIS 12 TAHUN OLEH 8 RAKAN SEKOLAH



0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit