Melanggan Melalui Email PERCUMA

Jika anda tidak mahu ketinggalan post di blog ini, anda boleh melanggan terus ke mailbox email anda; dan saya berjanji tidak akan berkongsi, menukar, menjual atau mendedahkan alamat email anda dalam apa jua cara sekalipun.

Enter your email address:

Delivered

kumpulan Shiro digam RTM Gara Gara Panggil Shabery Cheek "Bapa Mertua"?

Monday, January 6, 2014 ·

Kumpulan pelawak Shiro dipanggil RTM mengendalikan sebuah rancangan di RTM sempena malam tahun baharu 2014 pada Selasa lalu.

Semasa membuat persembahan di hadapan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek dan beberapa artis veteran di Konsert Jubli Emas TV Malaysia, Shiro dikatakan terlalu mencuba untuk menarik perhatian Shabery dengan memanggil beliau sebagai bapa mentua setiap kali muncul di pentas. Mereka bakal digam RTM kerana lawak ‘bodoh’, kata gosip di ruangan pojok sebuah akhbar mingguan.



mStar menghubungi Shiro untuk dapatkan penjelasan.


“Kami tidak tahu atau dimaklumkan apa-apa daripada pihak RTM tentang perkara tersebut, malah selepas rancangan itu, RTM masih memanggil kami untuk mengendalikan rancangan terbitan mereka.

“Boleh dikatakan hubungan Shiro dengan RTM setakat ini memang baik dan pihak stesen televisyen tersebut sentiasa memberi kami peluang dalam pelbagai rancangan mereka sejak kami muncul dalam industri,” katanya

Persembahan yang dilakukan pada malam itu hanya selingan ketika waktu iklan ke udara dan tidak disiarkan di televisyen, tambah Shiro.

“Ya…kami ada menyentuh tentang bapa mentua kerana kami tahu anak beliau baru sahaja berkahwin, namun bagi saya ia tidaklah sampai keterlaluan dan berniat untuk mempersenda-sendakan seperti dikhabarkan itu,” ujarnya.

Shiro juga meminta maaf jika lawak mereka, mengguris hati mana-mana pihak yang menonton persembahan mereka pada malam tersebut.

Sumber




0 Puteri amani :

Blog Puteri Amani

Penafian: Blog puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab di atas apa-apa kehilangan atau kerugian oleh penggunaan maklumat dari blog ini. Sebarang komen di blog ini adalah dibawah tanggungjawab pemberi komen. puteri-amani.blogspot.com tidak akan bertanggungjawab jika timbul sebarang masalah dari komen yang diberikan. Segala artikel, gambar dan video dalam blog ini bukan hak milik sepenuhnya puteri-amani.blogspot.com, ia diambil dari pelbagai sumber seperti yang dikreditkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

.

Followers

SponSor By Nuffnang

Iklan

.

Traffic Visit